tirsdag 22. januar 2013

Tv-stue













TV er et lite vakkert, men nødvendig innslag i hjemmet.
Alle fem har sine favorittprogrammer, så det blir litt TV hver dag:)
Vi har en Tv-stue og en stue uten, og det er veldig greit. 

I samarbeid med Ikea har Nib en utfordring; "vis oss din TV" 
 IKEA skal lansere en helt ny TV-løsning som heter UPPLEVA
Her snakker vi en løsning som har som oppgave å se pen ut samtidig som den er funksjonell – et ekte møbel. 

Hvis du blir med i utfordringen har du mulighet til å bli en av to som får en slik TV-løsning hjem på døren

Klikk HER for å se andre interiørbloggeres TV.



Tirsdag er en perfekt dag og snakke om Tv på 
- det er nemlig min favorittkveld! 






6 kommentarer:

  1. Så fint du har det i tv-stua!!
    Lykke til i utfordringen!!
    Kjempekoselig å stikke innom her innimellom, jeg har liksom falt litt av blogglasset de siste månedene,Instagram tar så mye mindre tid i en stressende hverdag...

    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Så utrulig fint bidrag, og knall koselig tv-krok du har:). Stilig med dei knallrosa putene og "matchande" tulipanar:). Lykke til:)
    Fin onsdag til deg:)
    Klems Evelyn:)

    SvarSlett
  3. Dette var et bidrag man rett og slett blir glad av! Liker fargene og løsningen.. Rett og slett et koselig bidrag ♥ Tvi tvi i utfordringen med dette herlige bidraget!

    Og fin fin kveld til deg

    SvarSlett
  4. Stilig!
    Og så fin tapeten er! Nydelig!
    Klem klem

    SvarSlett
  5. Dette var en tv-løsning som jeg likte godt altså! Genialt med den mørke tapeten i bakkant, så blir ikke skjermen like dominerende. Skulle ikke forundre meg om du kommer langt i utfordringen med denne! :-) Herlig blogg du har forøvrig. Må ta meg tid til å surfe litt rundt her inne nå tror jeg! God tirsdag til deg. Klem fra Beate

    SvarSlett
  6. så fin tv løsning!: )
    jobber veldig mye med den delen selv. ikke det enkleste :p

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!