lørdag 19. januar 2013

Lengte






Kombinasjonen iskalt ute og febersyke barn blir innedager. 
Jeg kjenner at jeg trenger en seriøs dose med frisk luft,  og jeg lengter mer og mer etter våren. 
Vinteren er ikke favorittårstiden - men våren derimot...... 
Det er så godt vi kan drømme:)







Plutselig er jeg blitt kastet ut av instagram - appen... 
Og etter mye frem og tilbake fikk jeg en mail om tilbakestilling av passord. 
I denne linken ble jeg bedt om å laste opp id-papirer. 
Og hvis jeg ikke gjør det vil jeg ikke få tilgang til kontoen min.. 
Har noen vært borte i dette før? 
.... 
Og akkurat nå har jeg ikke tilgang og kommer ingen vei. Utrolig kjipt! 








Men nå skal jeg kose meg litt.. mannen er kommet hjem etter to dager på opptur. 
Han hadde med seg Sabi sushi fra Sandnes = godt!! 




Ha en fin lørdagskveld. 


4 kommentarer:

  1. Hei skjønne deg:)
    Det med instagram hørtes veldig rart ut,har ikkje høyrt at noken har opplevd det før men håper det ordner seg for ein kan jo ikkje kasta berre ut folk....håper noken kan hjelpe deg!
    Så kjedelig med sjukdom i hus men håper det går fort over,lengter til våren her og,lei av kulde og mørke så godt vi har noko å sjå fram i mot!

    Fine kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Lillian! Utrolig kjedelig uten instagram, har nok blitt ganske hekta på det ja:) Ser ut til at det er andre som også har problemet, men jeg finner ingen løsning.
      Også søndagen går med til hostede barn, men satser på en frisk ny uke!

      Slett
  2. God bedring! Er så kjedelig med sykdom. Her var eldstemann syk i går.. omgangssyke.. Så vi krysser alt vi har for at resten holder seg friske :) Formen hans er ihverfall bra i dag. Så rart det var med Instagram. Det har jeg ikke vært borti før... Får håpe det fikser seg :)

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  3. Hallo... :) så kjekk blogg dette var da... koselig... ikke ofte en ser blogger ifra flekkefjord... :) er stadig innom der, mannen er fra sirdal.. så da tar vi dagsturer dit, så koselig by :)

    Følger deg gjerne videre :)

    Ha en fin fin kveld da... her går d i erin brokowich etter en lang dag med husvask og ommøblering... sa noen helg??

    Klems Diana.

    SvarSlett