mandag 21. januar 2013

Frustert Instagram elsker











Tålmodighet er ikke en av mine sterkeste sider.... 
Etter å ha forsøkt gjenoppretting av min tidligere bruker på instagram ca. 50 ganger.....
 har jeg gitt opp. I dag har jeg laget en ny bruker!
Og nå er jeg i full gang med å finne alle dere fine som jeg fulgte med på.  


Jeg må inrømme at instagram er blitt en favoritt.
Selv om det nærmest er umulig å få tak i noen som skal hjelpe til med problemer. 
Og etter å ha googlet og søkt, har jeg funnet ut at jeg ikke er den eneste med problemer.






Bildene er fra søndagen. 
En storesøster er kledd for bursdagsfest


EDIT: Etter at jeg endelig fant riktig sted å sende mail til brukerstøtte for facebook, 
gikk det noen dager og så fikk jeg svar fra instagram.
Jeg har fått min gamle konto tilbake:) Det var fint! 








10 kommentarer:

  1. Aha! Skjønte ikke helt hvorfor du plutselig dukket opp på ig nå - du har da vært der lenge!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Det har jeg :) Og jeg skulle gjerne hatt tilgang til min gamle konto....

      Slett
  2. Kjipe greier... jeg har funnet deg -hurra :)
    For ei nydelig jente du har...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Hvor er hun yndig din prinsesse...:-)
    Det er Facebook der har købt Instagram.
    Husk at de nu kan bruge alle dine billeder som de vil på samme måde som på facebook.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  4. Så nydelige bilder:))
    Så dumt det var at du ikkje fekk komt inn på profilen din,for den ligger jo på instagram både den gamle og så fant eg heldigvis den nye for er jonkjekkt å følge deg der:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Åh så kjedelig med den instakontoen da :)

    Nydelige bilder av barna.

    Herlig tirsdag til deg, her skinner solen og humøret er på topp - kan man ønske seg mer?!
    klem
    -Maia

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord! - Ja kjedelig å starte på nytt.. må jo finne tilbake til alle de jeg fulgte med på:)

      Slett
  6. Så fine bilder av fine barn :) Kjipt at du måtte fikse ny konto da..

    Ønsker deg en fin kveld!

    Klemmer fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja utrolig kjipt å måtte starte opp igjen på nytt...
      Tusen takk for fine ord!
      Klem

      Slett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!