torsdag 24. januar 2013

Fridag






Jeg har min første fridag etter at jeg har fått innvilget 80% stilling i et år. 
Jeg måtte i et møte i dag tidlig, men resten av dagen har jeg fri. 
Det å plutselig ikke skal være på jobb en dag i uka føles litt rart... 
Jeg liker å ha med meg det som skjer.....
 men samtidig skal det bli utrolig deilig med en dag til barna, hus og hjem:)


Nå spiser jeg sushi til lunsj. Luksus!!
Min søster og hennes mann kom fra bryllupsreise, på Maldivene, i dag. 
Heldiggrisene, og de har tatt med seg sushi fra Sandnes.


Resten av dagen skal jeg bruke til rydding og vasking, før jeg henter de små tidlig i barnehagen. 




Ha en herlig torsdag!







9 kommentarer:

  1. Så utrulig herlig med ein fridag i veka,du kommer nok til å nyte det,er heilt sikker på det!godt å ta ein dag med ro og få gjort litt heime og være sammen med barna:)
    Ein fin kveld til deg!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. NAM NAM.... deilig mat... og fiiint bilde... hvor er den kule "fjøla" fra?? ;)
    så fint å jobbe "bare" 80%... fint å få en pause i hverdagen... :)

    Jeg har "pause" nå i kveld, er utslitt etter 2 årsdag... vert bonn gass.. hehe.. koselig og, men merker d tar på med forberedelser osv... og tror du lille Wilma skulle sove i dag?? neida... hun er 3 mnd og skulle vere våken hele dagen... typisk når en skal ha noe gjort... :) ler...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Deilig med en dag jobbfri. En dag til andre viktige hendelser. Litt egentid.
    -og du finner nok raskt ut hva du kan bruke den "ekstra" tiden til.

    Sushilunsj og søsterbesøk hørtes herlig ut.

    Nyt helgen når den snart kommer. :-)

    SvarSlett
  4. Hørtes ut som en fin dag!:)
    Gull verdt med en fridag til barn og hus ja!
    Klem

    SvarSlett
  5. Det er herlig:)
    Da ungene var små jobbet jeg 80% og det var GULL ♥
    Flotte bilder, digger skyen:)

    SvarSlett
  6. Ja det å ha en dag for seg selv i uken er virkelig gull verdt. Jeg jobber 90% for tiden og den fridagen annenhver uke bytter jeg ikke mot noe...
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg begynte skoleåret i 100% stilling men måtte etter juleferien kjenne mine begrensninger. Fått innvilget 20% reduksjon jeg også og gleder meg til rektoren har lagt lærerkabalen og jeg får en fridag. Kommer til å bli så deilig!!!
    God helg vennen!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  8. Å, det høres deilig ut å jobbe 80%. Kunne godt tenkt meg det innimellom :) Ønsker deg en riktig god helg! Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  9. Deilig med sushi og fritid :)

    Fin tirsdagskveld, her er det snart senga.
    klemklem

    SvarSlett