onsdag 9. januar 2013

E t t i l b a k e b l i k k - [2 0 1 2 ]


2 0 1 2


Her kommer en kort oppsummering.
Jeg har (nesten) hver måned hatt en månedsoppsummering med bilder, så dette blir kortversjonen.
Det er fint å se tilbake på året som er over.
Fint å sette pris på viktige 
øyeblikk...
Jeg har koset meg med innlegg og bilder. Og dette er absolutt det beste med bloggingen;
alle de fine minnene som blir dokumentert.








Høydepunkter var salg av hus, ny jobb og flytting, midlertidig, inn på hytta.
Jeg var i permisjon og hadde masse tid med barna. 
Jeg husker følelsen av å sitte litt på utsiden av meg selv, og betrakte alle endringene som skjer. 







april, mai og juni
Favorittårstiden min i hvilket som helst år. 
Høydepunkter var å begynne i den nye jobben og endelig finne et hus å kjøpe. 
Lillesøster fyller 1 år og vi får feiret i det nye huset. 
Jeg oppdaget instagram, og falt helt for den enkle måten å dele hverdagsbilder på.
Selv om det var mye nytt.... var livet fin denne våren. 






Høydepunkter var sommerferien, min søsters flotte bryllup i Danmark og barnehagestart for minstemor.
Det var en tøff start, men som med det meste her i livet; det går over:)
Jeg begynte på min lange høst med kurs på jobben. 






Oktober, november og desember
Høydepunkter var bursdagsfeiring, bestått eksamen, sydentur og julefeiring. 
Jeg har blitt både kjent og veldig glad i Stavanger etter denne høsten.
Jeg har opplevd at både barna og mannen klarer seg veldig fint hjemme alene:)
Og vi har lært at vi er tilpasningsdyktige alle fem. 








Det har vært et innholdsrikt år.
Tusen takk for følge! 
Håper du titter innom også i 2013. 





4 kommentarer:

  1. Virker som om 2012 var et begivenhetsrikt og fint år :)
    Håper 2013 blir full av gode minner og opplevelser!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. et veldig fint tilbakeblikk! Jeg elsker at så mange øyeblikk blir dokumentert jeg også. Foto er så gøy!

    Godt nytt år til deg!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! Og for et fantastisk hus dere har kjøpt!! Det inngangspartiet er jo bare helt utrolig :)

    Ønsker deg en fin dag!

    Klem Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  4. Heisann!
    For en flott oppsummering♥ Du tar fantastiske bilder! God torsdag ønskes deg! Klem fra Livy

    SvarSlett