torsdag 15. mars 2012

Spring is....








Våren er favorittårstiden. 
Og den kommer fort nå, det kommer nye knopper på trærne og nye spirer i hagen for hver dag. 
Den gjør at den daglige trilleturen opp til mamma for å dusje og vaske klær, ikke er så ille. 
Ja vi har ikke fått på plass vaskemaskinen ennå, og dusj er under arbeid. Ting tar tid:)
Livet er rett og slett fint. Nesten uansett. 
Ja nesten selv om sure sitroner ser ut til å komme på løpende bånd om dagen.  
Men sånn er det vel med våren... 
Man ser rett og slett lysere på ting!






Og på vei hjem med nyvasket hår og rene klær, kan jeg plukke inn noen blomster. 
Tusen takk Mamma, for at jeg får låne dusj og vaskerom:)



Ha en fin vårdag!
Uten for mange sitroner:)

7 kommentarer:

  1. Våren er deilig ja. Jeg fant en enslig snøklokke i hagen i går, og jammen har det ikke dukket opp toppen på noen løkblomster i blomsterbedet også. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Herlig med vår ja, skulle bare så gjerne unngått denne omgangssyken :( Kos deg med vårblomstene. Klemmer fra Elin

    SvarSlett
  3. Deilig med vår ♥
    Dere lever litt tilbake i tiden dere, så koselig, hihi:)
    Og nyplukkede blomster er jo bare nydelig!!

    Ha en fin dag!!
    Nydelige bilder ♥

    SvarSlett
  4. Våren gir en helt spesiell energi. Den overvinner både sure sitroner og grå dager.
    Så nydelige vårblomster du har plukket med inn. Flott bilder som alltid.

    Ha en flott kveld og snart god helg!
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Så herlig positiv du er!! Og nydelige bilder! Hva heter de klokkeblomstene?
    Ha en flott helg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ganske sikker på at klokkene er snøklokker. Jeg har to typer i hagen her. En som det kommer maaange av, og denne typen som kommer opp i blomsterbedet.

      Slett
  6. Våren er herlig :) Koselige bilder!!
    Ønsker deg en strålende helg.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på din kommentar. Tusen takk!!
Jeg prøver så godt jeg kan å besøke deg tilbake dersom du har blogg.

Du kan også kontakte meg på mail; v.detgodeliv@gmail.com
Ha en fin dag!