mandag 9. mai 2011

Tapet på vegg, kommode og skap





Da var PIP tapeten early bird oppe på veggen.
Vi gledet oss til å vise det til Lilla i dag tidlig, og jeg tror hun gleder seg noe veldig til å flytte inn hit.
Nå gjenstår det lister og litt akryl.....
Veggene er malt med Lady pure colour - farge CHI - og den er helt nydelig♥




En vegg har fått tapet og resten av rommet er helt hvitt. Så når jeg malte en gammel kommode tenkte jeg at denne må ha litt farge.... 
Denne var brun, og er nå blitt hvit med tapet på skuffene.
Vi får se hvor lenge det holder seg fint, det er lett å få rifter i tapeten når det ikke er håndtak. 


 


Et skap fra IKEA, som vi holdt på å kaste for en stund siden, har også blitt nytt.
Samme tapeten i dørene. Det er utrolig hva man kan gjøre med tapet :)


Nå gleder jeg meg noe veldig til å få ferdig rommet og innrede det.
Da skal det komme flere bilder:)


14 kommentarer:

  1. Superfint!
    Mange gode tips her!
    Jeg har en tapetprøve av den pip tapeten, kanskje jeg skulle bruke den p en gammel kommode?

    Ha en nydelig dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint alt ble, kjempefin tapet.
    Det er ikke mye som skal til for å skape nytt liv noe en egentlig skulle kaste.
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Hei Vivian,

    Jeg elsker den tapeten. Vi skal også sette den opp på en vegg inne hos Aurora. Gleder meg stort til å få den opp.

    Tapet gjør så masse med møbler man egentlig trodde man var ferdig med.

    Gleder meg til å se fortsettelsen på rommet :O)

    Tusen takk for kjemepefine kommentarer inne hos meg. Det varmer!

    Ha en god mandagskveld!

    Klem

    SvarSlett
  4. Knallfint:), den tapeten er sååå skjønn.
    lekkert med kommoden og skapet som har fått tapet:).
    Gleder meg til å se hele rommet:)
    ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Kjempefint, nydelig tapet!

    SvarSlett
  6. Blir veldig fint med tapeten på skapet - god ide! :-)

    SvarSlett
  7. Tapeten er nydelig!!!Min søster har den til sin jente.
    Jeg ser dere har fått datoen:)31 mai!!Kumme nesten fallt på min dag også det:)
    Imorgen tenkte jeg å lage rullekaken din.Så fryser jeg den slik at den er klar til 17 mai.Håper formen din er fin:)
    Babyteppet under her var nydelig!!!

    SvarSlett
  8. Så flott rommet til Lilla ble. Du har virkelig klart å skape en helhet med å ta igjen tapeten på både skapdørene og på skuffefrontene på kommoden. Dette vil gi rommet en god atmosfære og jeg gleder meg til å se det ferdige resultatet når alt har kommet på plass... Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  9. For en helt fantastisk tapet! Dette tror jeg blir helt herlig og gleder meg til å se det ferdige resultatet :)

    Og en finfin mandag til deg!

    SvarSlett
  10. For en flott blogg du har!
    La meg til som følger jeg.
    Skal bli spennende å følge deg.
    Skapet ble nydelig. Flaks at du ikke kastet det(:

    Mvh Renate

    SvarSlett
  11. KJEMPEFINT!!! Elsket tapeten!!! :))

    SvarSlett
  12. Så nydelig! Skjønner godt at hun gleder seg til å flytte inn hit! Og jeg gleder meg til å se bilder av rommet ferdig innredet. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Så fint det ble med tapet på både vegg, kommode og skap. Skjønner godt at hun gleder seg til å flytte inn der, blir et kjempe fint prinsesserom! :)
    Mange nydelige innlegg hos deg i det siste, vakre ord og flotte bilder. :)
    Håper du nyter mai, og at formen din er fin!!
    KLEM

    SvarSlett
  14. Hei:) ser kjempefint ut! Har tenkt til å gjøre tilsvarende på samme kommode på gutterommet her. Hvordan har tapeten holdt seg?

    SvarSlett